Marketing internetowy

przedmiot Marketing Internetowy grafika
Kontakt
Mail: joanna.wrobel(at)us.edu.pl
Konsultacje: piątek 13.00-13.45 | A/4.18 lub Teams

Program zajęć

  1. Narzędzia do zarządzania projektem
  2. Trendy w marketingu, designie i biznesie na 2025
  3. Cechy brand purpose
  4. Definiowanie wartości marki
  5. Etyka w działaniach marketingowych i nowoczesnych technologiach
  6. Jaki jest współczesny konsument?
  7. Analiza SWOT — narzędzie do analizy wizerunku marki
  8. Grupa docelowa w miediach społecznościowych
  9. Cele działań w mediach społecznościowych
  10. Język w marketingu — komunikacja w mediach społecznościowych
  11. Tworzenie treści, planowanie i dystrybucja
  12. — 15. Praca nad projektem dla marki w ramach grupy

Literatura

  1. Brzeziński, M. (2017). Biznes czyli sztuka budowania relacji. 
  2. Cameron, J. (2013). Droga artysty. Jak wyzwolić w sobie twórcę.
  3. Godin, S. (2019). To jest marketing! Nie zostaniesz zauważony, dopóki nie nauczysz się widzieć.
  4. Ledwoń-Blacha, A. (2023) Strategiczne podejście do działania w social mediach.
  5. Ledwoń-Blacha, A. (2024) Zbuduj przyszłość swojej marki: brand purpose krok po kroku. Onepress.
  6. Piwowarska, A. (2018) Autentyczność przyciąga: jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie? Wydanie II. Onepress.
  7. Sęczkowska, K. (2020). Content marketing i storytelling, czyli efektywna komunikacja w Internecie. W Humanistyka i nauki społeczne: Doświadczenia, konteksty, wyzwania (T. 15, s. 47–57).
  8. Sinek, S. (2022). Znajdź swoje dlaczego. Helion.
  9. Wrycza-Bekier, J. (2021). Fast text: Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę. Wydanie II. Helion.

Zasady zaliczenia

Indywidualnie

  1. zaprezentowanie na forum grupy przykładu marki z wizerunkiem, który Was przekonuje i uzasadnienie swojego wyboru, próba zdefiniowania jakie jest dlaczego tej marki
  2. przeczytanie dowolnego rozdziału i rozmowa na jego temat w trakcie zajęć, rozdział należy wybrać z pozycji poniżej:
  • Ledwoń-Blacha, A. (2023) Strategiczne podejście do działania w social mediach. Onepress [CINIBA]
  • Ledwoń-Blacha, A. (2024) Zbuduj przyszłość swojej marki: brand purpose krok po kroku. Onepress. [CINIBA]
  • Piwowarska, A. (2015, 2018) Autentyczność przyciąga: jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie? Onepress. [CINIBA]
  • Godin, S. (2019). To jest marketing! Nie zostaniesz zauważony, dopóki nie nauczysz się widzieć. [CINIBA]
  • Sinek, S. (2022). Znajdź swoje dlaczego. Helion [CINIBA]

Projekt

W ramach pracy grupowej

Zespołowe przeprowadzenie analizy SWOT oraz opracowanie strategii marketingowej dla marek szkół językowych:
Grupa 8.00  Szkoła językowa Alicja Bogdanowicz
Grupa 9.45  Akademia Języka Angielskiego