Marketing internetowy 2022

marketing internetowy program dr Joanna Wróbel

Photo by Dominika Roseclay from Pexels

Zajęcia odbywają się online na platformie Teams w zespole 
WH/AI/Marketing internetowy/Joanna Wróbel
Każda z grup ma przypisany osobny kanał:
Kontakt z prowadzącym
  1. Mail: dydaktyka.wrobel(at)gmail.com
  2. Konsultacje: czwartek 13.00-13.45
  3. Lista

Program zajęć

  1. Trendy, technologia i narzędzia w e-marketingu
  2. Fundament e-marketingu (odbiorca → relacje → oferta)
  3. Strategia marketingowa w sieci 
    • strona www
    • newsletter
    • media społecznościowe
  4. Rola content marketingu i storytelling
  5. Audio
  6. Video
  7. Microlearning
  8. Social selling
  9. Crowdfunding
  10. Prosty język w marketingu
Treści dodatkowe na życzenie: prezentacja oferty (produktów i usług), wycena

Projekt

Uczestnicy zajęć wcielają się w rolę firmy marketingowej i przygotowują kampanię promocyjną dla wybranej marki przy wykorzystaniu mediów cyfrowych.

Termin: 2.06.2022
Więcej szczegółów po ustaleniu zasad z poszczególnymi grupami.
projekt marketing internetowy

Photo by George Milton from Pexels

Literatura
  1. Brzeziński, M. (2017). Biznes czyli sztuka budowania relacji. 
  2. Cameron, J. (2013). Droga artysty. Jak wyzwolić w sobie twórcę.
  3. Sęczkowska, K. (2020). Content marketing i storytelling, czyli efektywna komunikacja w Internecie. W Humanistyka i nauki społeczne: Doświadczenia, konteksty, wyzwania (T. 15, s. 47–57).
  4. Sinek, S. (2013). Zaczynaj od dlaczego. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania.
  5. Stopczyńska K. (2021). Influencer marketing w dobie nowych mediów. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego.
  6. Wrycza-Bekier, J. (2021). Fast text: Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę. Wydanie II. Wydawnictwo Helion.
  7. Ziobrowska, J. (2020). Reklama i marketing internetowy jako źródło sukcesu kampanii crowdfundingowych. W Studenckie Prace Prawnicze, Administratywistyczne i Ekonomiczne (T. 32, s. 211–220).
  8. Żukowski, M. & Grupa Wydawnicza Helion. (2019). Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone. Wydawnictwo Helion.