Projektowanie interfejsów użytkownika

Zajęcia odbywają się online na platformie Teams w zespole 
Każda z grup ma przypisany osobny kanał:
Grupa 1 — co drugi poniedziałek (od 5.10.2020), 9:45-11:15
Grupa 2 — co drugi poniedziałek (od 5.10.2020), 11:30-13:00
projektowanie interfejsow uzytkownika

Photo by Charles Deluvio on Unsplash

Program zajęć
  1. Wprowadzenie.
  2. UID i UX — na czym polega różnica? Projektowanie interakcji. Portfolio — Behance, Dribbble.
  3. Zasady projektowania, wzorce interfejsów. 
  4. Programy do UID.
  5. Figma cz. 1 — podstawy pracy w programie (ustawienia aplikacji, przegląd funkcji, import i grafika).
  6. Figma cz. 2 — zaawansowane funkcje.
  7. Figma cz. 3 — praca zespołowa i inne techniki.
  8. Figma cz. 4 — praca nad własnym projektem.
  9. Figma cz. 4 — praca nad własnym projektem.
  10. Zaliczenie przedmiotu.
Literatura
  1. Raport UX i Product design w czasach pandemii — Raport 2020 oraz za lata 2012, 2013, 20152017, 2018.
  2. Tidwell, Jenifer. Projektowanie interfejsów: sprawdzone wzorce projektowe. Helion, 2012. Open WorldCat, http://public.ebookcentral.proquest.com/choice/publicfullrecord.aspx?p=1014211.
  3. Tomaszczyk Jacek, Matysek Anna. IA, UX, UID, IxD – analiza terminów i pojęć. Zagadnienia Informacji Naukowej 2020 | Vol. 58 | 121—143.
  4. Wasyluk Izabela, Kozieł Grzegorz. Analiza wpływu projektu interfejsu graficznego na liczbę i czas odwiedzin strony. Journal of Computer Sciences Institute 2019 | Vol. 12 | 187—192
  5. UxTools — ranking narzędzi stosowanych na różnych etapach projektowych
  6. Figma — YouTubeblog
  7. Film Dylemat społeczny
  8. Figma dla front-end developerów – #1 INTERFEJS [kurs PL] 
Kontakt z prowadzącym
mail: dydaktyka.wrobel(at)gmail.com
konsultacje: czwartki 13-13:45
Wymagania
Projekt aplikacji w programie Figma.