Rola content marketingu i storytelling

“Sztuka świadomego budowania relacji, poprzez oddziaływanie na wyobraźnię i emocje słuchacza za pomocą opowieści z życia wziętych i metafor”
Treść, którą prezentujemy w storytellingu powinna być nie tylko autentyczna ale nieść za sobą wartość, np.:
  • ideę,
  • styl życia,
  • cechę, którą reprezentujesz Ty lub Twoja firma.

Zawsze myślimy dla kogo piszemy!

Inspiracje:
  1. https://klosinski.net/dobre-tresci-10-zasad/
  2. Tadeusz Kotarbiński Traktat o dobrej robocie. Łódź, 2021.
  3. Paweł Tkaczyk — budowanie marki, grywalizacja, storytelling https://paweltkaczyk.com/
  4. Monika Górska dr Story https://monikagorska.com/
  5. Świetna opowieść o życiu: podcast z Barbarą Prymakowską
Zadanie:
  1. przykład marki, która według Was ma spójną opowieść, spójny marketing treści
  2. wybrać 1 i pokazać tę spójność na konkretnych przykładach: social media, www, inne