Marketing internetowy 2021

marketing internetowy program dr Joanna Wróbel

Photo by Dominika Roseclay from Pexels

Zajęcia odbywają się online na platformie Teams w zespole 
Każda z grup ma przypisany osobny kanał:
Grupa 1 — wtorek, piątek 8:00
Grupa 2 — wtorek, piątek 09:45
Kontakt z prowadzącym
  1. Mail: dydaktyka.wrobel(at)gmail.com
  2. Konsultacje: poniedziałek 13:00-13:45
Program zajęć
  1. Trendy i narzędzia e-marketingu — projekty grupowe
  2. Specyfika działania współczesnego konsumenta w Internecie
    • misja i wizja
    • modele subskrypcyjne
    • strony lądowania
  1. Strategia marketingowa w sieci (projekt zaliczeniowy)
    • e-mail marketing
  2. Wybrane narzędzia marketingu internetowego
    • content marketing i storytelling
    • kampanie crowdfundingowe
    • podcast i treści audio
  1. Wybrane media społecznościowe
    • Strona firmowa na FB
    • Konto hub na IG
    • Twitter
    • LinkedIn
    • Pinterest
    • Voice
marketing internetowy projekt dr Joanna Wróbel
Literatura
  1. Sęczkowska, K. (2020). Content marketing i storytelling, czyli efektywna komunikacja w Internecie. W Humanistyka i nauki społeczne: Doświadczenia, konteksty, wyzwania (T. 15, s. 47–57).
  2. Sinek, S. (2013). Zaczynaj od dlaczego. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania.
  3. Ziobrowska, J. (2020). Reklama i marketing internetowy jako źródło sukcesu kampanii crowdfundingowych. W Studenckie Prace Prawnicze, Administratywistyczne i Ekonomiczne (T. 32, s. 211–220).
  4. Żukowski, M. & Grupa Wydawnicza Helion. (2019). Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone. Wydawnictwo Helion.

Linki dodatkowe

  1. Monika Górska dr Story https://monikagorska.com/
  2. Artur Jabłoński https://arturjablonski.com/
  3. Jacek Kłosiński https://klosinski.net/
  4. Paweł Tkaczyk — budowanie marki, grywalizacja, storytelling https://paweltkaczyk.com/