Marketing internetowy 2021

Photo by Dominika Roseclay from Pexels
Kontakt z prowadzącym
- Mail: dydaktyka.wrobel(at)gmail.com
- Konsultacje: poniedziałek 13:00-13:45
Program zajęć
- Trendy i narzędzia e-marketingu — projekty grupowe
- Specyfika działania współczesnego konsumenta w Internecie
-
- misja i wizja
- modele subskrypcyjne
- strony lądowania
- Strategia marketingowa w sieci (projekt zaliczeniowy)
- e-mail marketing
- Wybrane narzędzia marketingu internetowego
-
- content marketing i storytelling
- kampanie crowdfundingowe
- podcast i treści audio
- Wybrane media społecznościowe
-
- Strona firmowa na FB
- Konto hub na IG
- Voice

Literatura
- Sęczkowska, K. (2020). Content marketing i storytelling, czyli efektywna komunikacja w Internecie. W Humanistyka i nauki społeczne: Doświadczenia, konteksty, wyzwania (T. 15, s. 47–57).
- Sinek, S. (2013). Zaczynaj od dlaczego. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania.
- Ziobrowska, J. (2020). Reklama i marketing internetowy jako źródło sukcesu kampanii crowdfundingowych. W Studenckie Prace Prawnicze, Administratywistyczne i Ekonomiczne (T. 32, s. 211–220).
- Żukowski, M. & Grupa Wydawnicza Helion. (2019). Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone. Wydawnictwo Helion.
Linki dodatkowe
- Monika Górska dr Story https://monikagorska.com/
- Artur Jabłoński https://arturjablonski.com/
- Jacek Kłosiński https://klosinski.net/
- Paweł Tkaczyk — budowanie marki, grywalizacja, storytelling https://paweltkaczyk.com/